کد خبر: ۱۹۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
بعد از ۴ کلین‌شیت پیاپی روز گذشته دروازه زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان برای نخستین‌بار در فصل جدید باز شد.

به واسطه درخشش در لباس تیم ملی و نقش‌آفرینی ویژه در نخستین صعود فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا، عملکرد زهره کودایی در عرصه باشگاهی و در تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن اصفهان بیش از پیش زیر ذره‌بین قرار دارد.

او در چهار بازی نخست خود در فصل جدید مقابل پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، کیان نیشابور و همیاری ارومیه موفق شده بود از دروازه تیمش حراست کند و اجازه عبور توپ از خط دروازه را نداده بود تا کاپیتان ذوبی‌ها فصل جدید را با ۴ کلین‌شیت آغاز کند و این‌چنین آمادگی بالای خود را نشان بدهد.

اما کودایی سرانجام روز گذشته در جریان رقابت‌های هفته پنجم در نبرد تک به تک با سمیه آوج مهاجم تیم هیات فوتبال البرز، مغلوب شد و نتوانست پنجمین کلین‌شیت پیاپی خود را به ثبت برساند تا نوار کلین‌شیت‌های متوالی او در فصل جدید قطع شود.

ذوب‌آهن هفته آینده در لیگ برتر فوتبال زنان میهمان ملی‌پوشان شهرکرد است و باید کودایی در این مسابقه موفق می‌شود سریال کلین‌شیت‌های خود را از سر بگیرد یا خیر؛ آن‌هم در شرایطی که بعد از این مسابقه او باید عازم اردوی ملی شود و طبعاً با ثبت کلین‌شیت می‌تواند با روحیه بهتری به اردوی ملی در تهران ملحق شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار